Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Wchodząc do salonu Empik zamierzałem kupić książkę z informatyki, a którą oglądałem kilka dni wcześniej. Przeszedłem przez główną alejkę prowadzącą do kasy i skręciłem do regału gdzie od kilkunastu ładnych miesięcy przeglądałem i wybierałem książki. Niestety, okazało się, że nie znalazłem interesującej mnie książki, tak naprawdę to nie było tam żadnej książki z tej dziedziny. Przeszedłem kilkakrotnie wzdłuż długiego regału, który stoi tuż obok i zajmują całą ścianę, z nadzieją, że odnajdę nowe miejsce z książkami z informatyki i e-biznesu. Bez rezultatu. Podobnie było z drugiej strony sklepu. Postanowiłem skorzystać z pomocy pracownika. Zapytałem o to, gdzie mogę znaleźć wybraną książkę. Oto odpowiedź, „Na czas Świąt, regał z Informatyką został zlikwidowany”. Pozostawię decyzję kierownictwa bez komentarza. Ciekawe, z której strony przeprowadzono analizę potrzeb klientów, skoro, w miejsce wspomnianych książek zagościła literatura obcojęzyczna i beletrystyka. Ważnym argumentem na pewno były pieniądze, tylko czy to na pewno się opłaca na dłuższą metę?