Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Niestety po raz kolejny przekonałam się o niekompetencji nie tylko merytorycznej pracowników sklepów Media Markt. Ot zwykła sprawa, potrzebny był kabel USB drukarka-komputer. Banalne powiecie, ale niestety nie dla podobno wykwalifikowanych doradców klienta. Jako, że wiem czego potrzebuję pierwsze kroki po wejściu do sklepu kieruję do działu z akcesoriami. Przeszukawszy co tylko było w mej mocy kabla nie znalazłam. Ale niezrażona niepowodzeniem udaję się do obsługi. Zauważyłam uroczego pana z równie uroczym zapraszającym uśmiechem, wiec doń podchodzę i zapytuję i kabel (tu konkretny opis czego potrzebuję jak i informuję, że znaleźć nie mogę). Pan z ciągle jeszcze uśmiechniętą buzią prowadzi mnie do półki z tymi samymi produktami, które przed chwilą przeszukałam. Cóż, poczekam, popatrzę jak szuka, może coś przeoczyłam. Przy okazji prowadzimy sobie niezobowiązującą konwersację na tematy przeróżne. Po kwadransie okazało się, że jednak mam rację, kabla nie ma. Pogodziłam się z sytuacją, dziękuję panu za pomoc i już mam się zawinąć i odejść, kiedy słyszę komentarz (zdaje się, że do kolegi, który akurat nadchodził z naprzeciwka): Nie ma to jak baba, przylezie, dupę zawróci byle gównem, człowiek się napoci a ona odwróci się na pięcie i pójdzie. Postanowiłam nie komentować sytuacji, ponieważ mnie jako kobiecie nie wypada używać słów powszechnie uznanych za obelżywe (a tylko takie w tej sytuacji cisnęły mi się na usta). W każdym razie ewentualne zakupy w tym przybytku będą dla mnie ostatecznością. Pozdrawiam, MissYoda