Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Złożyłem wniosek kredytowy w tej placówce mniej więcej 10 dni wcześniej od daty podanej na początku formularza. Chodziło mi o kredyt bezpieczny ponieważ ta usługa najbardziej odpowiadała moim potrzebom. Zapoznałem się z wymaganiami i postarałem o potrzebne dokumenty do złożenia wniosku, i w mojej sytuacji okazało się że najlepszym wyjściem będzie połączenie wniosku z częściową konsolidacją już spłacanych kredytów.Po ustaleniu tych faktów udałem się do banku, placówka była czysta i schludna panowała w niej przyjemna atmosfera, takie odczucie dawało też dobre oświetlenie wnętrza jasne ale nie rażące i nie męczące, no i panujący porządek i ład pomieszczenia, więc pierwsze wrażenie było takie że znajduję się w profesjonalnej instytucji gdzie zostanę należycie obsłużony. Przyjęła mnie wysoka, szczupła szatynka i po mojej informacji w jakim celu przybyłem zaczęła coś robić na komputerze i drukować jakieś dokumenty nie odzywając się ani słowa, potem bez słowa wzięła ode mnie dowód osobisty i go skserowała, po wszystkim podsunęła mi dokumenty pod nos i wskazała miejsca gdzie mam podpisać nie informując mnie co tak na prawdę podpisuję. Po dokonaniu tej czynności poinformowała mnie że dalszą częścią mojej obsługi zajmie się koleżanka, jak wróci bo teraz wyszła. Na moje pytanie kiedy to nastąpi odpowiedziała, że dzisiaj i jak koleżanka wróci to zadzwoni. Przez cały czas obsługi Pani żuła gumę i nie wykazywała się specjalną uprzejmością, raczej chłodem i obojętnością. Oczywiście przez parę godzin nikt do mnie nie dzwonił więc udałem się powtórnie do banku i okazało się że Pani, która miała mnie obsługiwać już jest tylko jeszcze do mnie nie zadzwoniła bo niby nie miała czasu(myślę że w pustej placówce banku bez klientów bo akurat nikogo nie zauważyłem można nie mieć czasu), Pani miła i uśmiechnięta bardzo przyjemnie mnie przyjęła odpowiadała z uśmiechem i cierpliwością na wszystkie moje pytania i szybko wypełniła potrzebne dokumenty. Po czym poinformowała mnie, że jak będzie odpowiedź to się ze mną skontaktują i że nastąpi to w ciągu dwóch dni. Czekałem na odpowiedź dni około dziesięciu dni i sam się udałem do placówki banku. Pani, która obsługiwała mnie poprzednio, i spisywała mi wniosek powiedziała mi krzycząc nad uchem obsługiwanego klienta, że odpowiedź jest zrobiła to jednym słowem "odmowa", na moje pytanie dla czego nikt mnie nie poinformował o powyższym fakcie powiedziała, że była na urlopie i to miało tłumaczyć wszystko. Nie dowiedziałem się dlaczego mój wniosek został odrzucony, skoro tak starannie przygotowałem potrzebne dokumenty i zaświadczenia z pracy. Po pierwszym pozytywnym wrażeniu kolejne niestety doświadczenia z pracownikami banku nie były miłe niestety, owszem Pani, przyjmująca jako druga mój wniosek potrafiła fachowo i uprzejmie odpowiedzieć na moje pytania ale żeby dopilnować bieżącej informacji już niestety nie starczyło chęci. Z rozgoryczeniem muszę stwierdzić, że standard obsługi klienta w tym banku to niestety pojęcie obce. Nie wróżę bankowi zbytniej popularności z taką obsługą i traktowaniem klientów przez Panie w placówce jak i weryfikatorów, moim zdaniem odrzucających wnioski bezpodstawnie bo jak moja osoba nie spełnia warunków to już nie wiem kim trzeba być by je spełnić.