Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Poszukiwałam kartę pamięci do aparatu. W tym celu wybrałam się do sklepu RTV Euro AGD w Świdnicy. Przed wybraniem się do sklepu obejrzałam dostępne artykuły i ich ceny na stronie internetowej sklepu. Przed wejściem do sklepu panował porządek. Po wejściu otoczyła mnie muzyka płynąca z jakiegoś odbiornika, miła dla ucha i w dobrej głośności ustawiona, nie przeszkadzała w zakupach. Odszukałam regał z kartami pamięci i zaczęłam przeglądać. Dość skomplikowane to zajęcie było gdyż trudno jest poruszać się oczami w takim galimatiasie. Karty, mini karty, pen drive i nie wiem co jeszcze było wymieszane ze sobą. Starałam się odszukać interesujący model ale nie mogłam odnaleźć. Poszukałam wzrokiem pracownika sklepu. W środkowej części sklepu jest lada z kasami i przy niej właśnie, od zewnętrznej strony lady, znajdowali się dwaj pracownicy. Nie podchodziłam do nich ale nawiązałam kontakt wzrokowy z jednym z nich. Powiedziałam dość głośnym głosem: "czy mogę prosić o pomoc?" Ku mojemu zdumieniu pracownik ten odwrócił głowę bez słowa. Pomyślałam że może nie zauważył. Poczekałam więc jeszcze dość długą chwilę aż pracownik znów odwrócił się w moją stronę. Powtórzyłam więc ponownie swoją prośbę. Tutaj zachowanie pracownika przeszło wszelkie standardy. Widziałam że widzi iż do niego mówię, ale odwrócił się do drugiego pana znajdującego się przy ladzie i zaczął coś do niego mówić. W tym samym czasie ten pan który słuchał patrzył na mnie. To zachowanie pozwala domniemać iż mowa była o mnie. Nie chciałam już więcej marnować czasu w tym sklepie, więc wyszłam bez zakupów. To kolejna moja wizyta w RTV Euro AGD w Świdnicy, śmiało mogę stwierdzić iż ostatnia. Nie wrócę tutaj dopóki nie zmieni się podejście do klienta. Szczerze nie polecam tej placówki. Panuje tu niekompetencja i chaos na półkach.