Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Odwiedzam market Chata Polska bardzo często - wynika to z faktu iż sklep znajduje się w drodze do domu. Jednakże dziś po raz kolejny zawiodłem się na obsłudze w sklepie. Zauważyłem bardzo poważny problem z obsadą stanowisk kasowych w tym markecie w godzinach porannych. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie było wielu klientów właśnie w godzinach porannych. Podczas oczekiwania w kolejce zauważyłem, że: -czynne były dwie kasy: kasa w linii kas oraz kasa alkoholowa - przy każdej z tych kas było mniej więcej 5 klientów Po ok. 6 minutach oczekiwania zrezygnowałem z zakupów, gdyż kolejka przy kasie nie zmniejszyła się, a co więcej kasjerka odeszła od kasy i dość długo zajmowało jej załatwienie "jakiejś sprawy" przy kasie alkoholowej. Sklep zdecydowanie powinien zainwestować w kasjerów. To jeden z najważniejszych elementów w każdym sklepie. Dodatkowo kasjerka, która miałaby mnie obsługiwać (gdybym nie zrezygnował) nie należy do moich ulubionych - jakiś czas temu (jeszcze przed rozpoczęciem udziału w Jakości Obsługi) miałem z ta Panią małe "spięcie", gdyż kasjerce nie podobało się że zakupy (robione dla mnie i dla koleżanki) rozdzieliłem na dwie części i chciałem za nie zapłacić osobno. Bezczelnie zaczęła mi robić wyrzuty sumienia że pozwalam sobie rozdzielać zakupy, że ona nie ma drobnych, że musi dwa razy kasować itd.... Bardzo nie profesjonalne zachowanie Poza tym: -sklep dobrze zatowarowany, duża ilość asortymentu, zazwyczaj też na bieżąco uzupełniany - sklep ładnie urządzony (mankament to bardzo wąskie kasy, jednak wynika to z powierzchni sklepu)