Opinia użytkownika: Anonimowa
Dotycząca firmy: mtu24.pl
Treść opinii: MTU likwiduje szkodę komunikacyjną członka rodziny. Dostałam korespondencję z cudzymi danymi, numerem polisy i innymi poufnymi informacjami na mój adres ( cudze nazwisko i dane, adres do wysyłki mój). Zadzwoniłam na infolinię, żeby zgłosić pomyłkę. Opisałam sytuację, pani zapewniła mnie, że już się to nie powtórzy. Za parę dni to samo - w mojej skrzynce korespondencja z danymi obcej osoby. Dzwonię po raz drugi na infolinię. Tym razem pan konsultant się zgłasza. Po moim zgłoszeniu, że już druga taka sytuacja się zdarzyła, zapewnił mnie, że to już się nie zdarzy i że niemożliwe jak na mój adres idą cudze przesyłki. Odpowiedziałam, że jest możliwe skoro ja takie dostaję. Konsultant, jak poprzednio, zbył mnie i powiedział, że to ostatni raz. Parę dni temu znowu sytuacja miała miejsce. Dzwonię, zgłaszam, w końcu trafiłam na rzeczową konsultantkę. Była bardzo zdziwiona, że takie coś ma miejsce, nie zbyła mnie, poprosiła abym poczekała to od razu pójdzie to zgłosić. Za chwilkę odezwała się w słuchawce, że właśnie zgłosiła to odpowiedniej osobie, przeprosiła, zapytała w czym jeszcze może pomóc ( czego nie robili poprzedni konsultanci, tylko mnie zbywali z zapewniali, że jest wszystko dobrze). Po tym trzecim zgłoszeniu na razie cisza, nie dostaję cudzych poufnych informacji.