Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W grudniu 2008r. założyłam przez stronę www konto osobiste. Podpisałam umowę przywiezioną przez kuriera, odebrałam kartę. Mniej więcej w styczniu zaczęły się problemy. Pierwszy problem dotyczył braku możliwości dokonywania przelewów przez internet. Na infolinii dowiedziałam się, że coś tam nie zostało aktywowane i to poprawią. Jeszcze w styczniu zadzwoniła do mnie pani z ofertą wyrobienia karty debetowej do konta. Kiedy powiedziałam jej, że mam kartę i ją używam pani zdziwiła się. Udzieliłam jej informacji o tym, że umowę o kartę podpisywałam razem z umową o prowadzenie rachunku i że nie będę jej podpisywać jeszcze raz. Pani próbowała mnie straszyć że jak nie podpiszę jeszcze raz umowy o kartę to mi ją zamknie. W międzyczasie zadzwoniła do mnie moja opiekunka z Legnicy. Również zaproponowała mi kartę płatnicza którą już posiadałam. Przeprowadziła też ankietę w której wyraziłam niezadowolenie ze świadczonych usług. Pani obiecała, że wyjaśni sprawę karty i do mnie oddzwoni. Nie zadzwoniła. Zadzwoniła ale już chyba inna pani po kilku miesiącach z tą samą ankietą. Pani przedstawia się że dzwoni z innego banku po czym poprawia się że jednak z Aliora, niepokoi moją rodzinę kilka razy dziennie będąc informowaną, że do 17:30 nie ma mnie w domu. Osoba z rodziny mając dość jej telefonów podała mój numer telefonu do pracy. Pani udało się dodzwonić ale jak usłyszałam kredyt bank, nie nie Alior Bank miałam dość. Oczywiście znowu ankieta czy jestem zadowolona, znowu zdziwienie w sprawie posiadanej karty i obietnica że do mnie oddzwoni. Ponieważ pani straszyła mnie zamknięciem karty znalazłam inny bank i przeniosłam tam wpływy. Nie polecam tego banku nikomu. To bank który powinien się reklamować Brak kultury bankowości. Formę w jakiej zamykałam konto opisałam w innej opinii.