Opinia użytkownika: Urszula_120
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Przed zamknięciem sklepu przypomniało mi się iż miałam kupić jeszcze jedną rzecz z działu cukierniczego. Wchodząć niestety potknęłam się o dywanik, który był podwiniętyi leżał krzywo. I za to (wygląd miejscaobsługi) przyznaję jeden z minusów. Ponadto, również tym razem jak okiem siegnąć nie było w całej hali nikogo z obsługi, kto pomógłby klientowi szybko znaleźć produkt (a sklep zamykali za jakieś 10 minut). W kolejce nie stałam zbyt długo. Cena mojego produktu wynosiła 2,89 i końcowego grosza ekspedienyka już mi nie wydała. NIe powiedziała też nic w stylu, przepraszam nie mam wydać itp. Na moje pytanie: Czy grosza nie ma Pani wydać? udała, że nie słyszy. Kolejny raz niestety zawiodłam się na tym sklepie. Gdyby nie nagła potrzeba zakupu, nie skorzystałabym z jego usług.