Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: I. Obserwacja wstępna: 1. Sklep mieści się w galerii handlowej –Galeria Centrum Z miejscami parkingowymi nie ma więc problemów. Sam sklep mieści się na poziomie -1 od strony Sienkiewicza. Dość duży lokal- a więc sporo miejsca na regały i swobodne poruszanie się klientów. Podłoga czysta. Czynne dwie kasy na kilkanaście. Braki na stoisku owocowo- warzywnym. Porozrywane opakowania na stoisku kawa-herbata. Swobodne rozmowy ,śmiechy na stoisku nabiał. Osoby rozpakowujące towar wyraźnie rozbawione. Kilka koszyków bez rączki ułatwiającej trzymanie. II. Rozpoczęcie wizyty: Towar poza wyjątkami już wcześniej wymienionymi właściwie poukładany i uzupełniony. Problemy zaczynają się przy kasie. Pracują dwie panie i to bardzo wolno . kolejki ustawiają się ogromne i nie widać Postępu przy posuwaniu się kolejki, mimo, że klienci nie robią dużo zakupów. Kasjerka kilkakrotnie usiłowała wprowadzić kod kapusty kiszonej. Ponieważ ja nie chciałam zrezygnować obrażoną miną zadzwoniła po pomoc. Na pomoc czekałam około 6minut. Przyszła następna obrażona pani, ale znalazła odpowiedni kod. ?Problemem było także wprowadzenie bonów towarowych. III. Analiza SWOT Silne strony Słabe strony 1. Duży lokal, dużo miejsca do swobodnego poruszania się klientów 2. antyrozwojowe nastawienie 3. Marka rozpoznawalna na rynku 4. Doświadczenie w działaniu 5. Braki towaru 6. Wiele lokali na terenie Polski 7.Niewykwalifikowana obsługa 8.Za mało osób/pracowników przy kasach IV. Wskazanie rozwiązania dla słabych stron jakości obsługi Zwiększenie zatrudnienia w dziale kas. Zatrudnienie osób z wysoką kulturą osobistą, lubiących pracę z ludżmi i dla ludzi. Stałe uzupełnianie braków towarowych