Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mothercare
Treść opinii: Będąc na urodzinach z dzieckiem podsłuchałam rozmowę matek opowiadających o zakupach w Mothercare. Były zachwycone szerokim wachlarzem produktów dla dzieci, ale niestety przeraziła ich cena. Dodam, iż są to osoby dobrze zarabiające. Będąc w Gdyńskim Klifie postanowiłam od razu się tam udać. Z zewnątrz sklep wygląda zachęcająco. Po wejściu zauważyłam 2 sprzedawczynie. Jedna stała przy kasie, a druga rozmawiała z klientką. Towar posegregowany na grupy wiekowe i tematycznie.Obejrzałam kilka rzeczy. Żadna z nich nie zrobiły na mnie wrażenia. Przypomniało mi się, że niedługo wyjeżdzamy i przydałby się szlafrok dla dziecka (5 lat). Widząc, że sprzedawczyni skończyła rozmawiać z klientką podeszłam i zapytałam się o szlafroki dla dzieci. Pani nie potrafiła mi wskazać miejsca, gdzie mogę go znaleźć i zaczęła szukać po różnych półkach. Po kilku nieudanych próbach poprosiła o pomoc koleżankę przy kasie, która do tej pory była mocno zajęta. Wskazała miejsce, gdzie szukałam wcześniej, ale miałam do wyboru 1 wzór. Cena i wygląd szlafroka zniechęciły mnie do dalszych zakupów. Podziękowałam i wyszłam.