Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiłam dzisiaj większe zakupy. Ponieważ przejeżdżałam akurat w pobliżu hipermarketu Tesco postanowiłam tam kupić potrzebne produkty. Ponieważ rzadko zaglądam do tego sklepu (dla mnie jest prawie na drugim końcu miasta), miałam trochę problemów z odnalezieniem się w sklepie. Samo otoczenie sklepu dość przyjazne – łatwy dojazd, sporo miejsca na parkingu. Zaletą jest też łatwy dojazd do sklepu autobusem lub tramwajem. Na parkingu było sporo śmieci i pozostawiane przez klientów wózki na zakupy – dobrze, że Tesco zrezygnowało z wózków na monety, ale szkoda, że pracownicy nie pilnują porządku z wózkami. W sklepie było sporo klientów. Do stoiska z wędlinami, mięsem i serami były kolejki. Przy stoisku z warzywami i owocami pracowała pani sprzedająca bakalie, kiedy zapytałam ją, gdzie mam ważyć warzywa, odpowiedziała, że chyba na kasie. Układ w sklepie dość czytelny, większość produktów, które potrzebowałam znalazłam bez problemów. Nie umiałam znaleźć tylko mleka – w końcu poprosiłam o pomoc panią z obsługi. Pani życzliwie i z uśmiechem pokazała mi, gdzie znajduje się mleko. Ludzi były sporo, ale dużo kas było otwartych, więc w kolejce przeciętnie do kasy stały 2 – 3 osoby. Kasjerka powitała mnie z uśmiechem, zapytała czy zbieram punkty. Kasowanie i płacenie za towary przebiegało sprawnie. Ogólnie zakupy robiło się przyjemnie – spory wybór towarów, dobrze wyeksponowane, czysto, obsługa przyjazna.