Opinia użytkownika: Ewa_90
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Dzisiaj robiłam zakupy spożywcze w sklepie Intermarche. Zamierzałam kupić ketchap Kotlin. jedno oakowanie ketchapu kosztuje 3, 75zł, pojemność 450g. Włozyłam do koszyka do innych zakupów. Tuż obok syn ujrzał na dolnej półce tej samej firmy w litrowym słoiku w cenie 5,99zł. Zdecydowaliśmy się na zakup dwóch słoików. Przy kasie okazało się, że jeden słoik kosztuje 8,99zł. Kaserka skasowała zakupy, nie poprosiła kierownika kas o storno tylko poprosiłą nas, abyśmy poszli do innego stoiska zwrócić towar. Pani przyjmująca towar nie chciała towaru, mówić, ze mogłąm się wczesniej zdecydować, że gdyby tak każdy rezygnowa z zakupów to..... itp. Musiałam się mocno natrudzić, aby Pani raczyła łaskawie mnie wysłuchać, że to nie jest moja wina, ze taka cena widniała na pólce itp. Po pięciu minutach negocjacji zwrócono mi pieniądze. Chciałabym, aby kierownictwo sklepu jasno określało swoim pracownikom, jak zachować się w poszczególnych sytuacjach z klientami, tak , aby nie cierpiał klient.