Opinia użytkownika: ewka_2
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Podczas wizyty w banku chciałam zlikwidować konto. Zostałam odesłana przez Panią o kamiennej twarzy do okienka obok. Pani w okienku obok odesłała mnie ponownie do pierwszej Pani, mówiąc 'Ale czego Pani ode mnie chce? Tamta Pani powinna pomóc a nie ja' Trzy razy zmieniałam okienko. Pracownica, która postanowiła mnie obsłużyć, wzięła mój dowód osobisty, a następnie zaczęła rozmawiać z koleżanką obok na prywatny temat. Na swoim biurku miała dokumenty innego klienta- mogłam przeczytać wszystkie dane osobowe tego klienta!!! Likwidacja konta trwała ponad 45minut. Obsługa była niemiłą, nikt nie był chetny do pomocy, panowała niemiła atmosfera. Jedynym plusem tej rozmowy było to, że podczas pobytu w placówce inna pracownica podeszła i próbowała jeszcze mnie przekonać do oferty banku. Jednak oferta dla klienta indywidualnego nie jest konkurencyjna.