Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Byłam umówiona z pracownikiem banku na odbiór zestawu startowego do bankowości elektronicznej. O godzinie 14 weszłam do banku. Z 3 stanowiska dostępne było tylko jedno, do którego nie podeszłam z uwagi na to, że czekałam do obsługi klientów biznesowych. Usiadłam na krzesełku i czekałam na załatwienie mojej sprawy. W trakcie oczekiwania słyszałam rozmowy prowadzone przez klientów z pracownikami banku. Po 25 minutach oczekiwania podeszłam sama do pani, która zajmowała się obsługą klienta i poprosiłam o wydanie pakietu startowego do bankowości elektronicznej. Pani przeprosiła mnie, że czekam, mówiąc, że mnie nie poznała. Został mi wydany pakiet startowy i wyszłam. Ulotki w banku byłu uporządkowane, ułożone estetycznie i w widocznym miejscu.