Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dzisiaj musiałem udać się do salonu Ery w Gliwicach w celu zgłoszenia reklamacji telefonu. Przy wejściu czeka urządzenie, które wydaje klientowi numer w zależności od przyczyny wizyty. Jak dla mnie jest to kompletne nieporozumienie, gdyż i tak numer ten nie był mi do niczego potrzebny. Na cztery stanowiska znajdujące się w salonie obsługiwało tylko dwóch konsultantów . Pomimo kolejki, która tworzyła się w salonie (6 osób) nie widać było aby Panom obsługującym śpieszyło się. Po 20 minutach czekania, w których kolejka nie poruszyła się ani o jedną osobę, zapytałam Pana z ochrony czy nie ma kolejnego konsultanta, który mógłby wyjść na sale – dostałam odpowiedz negatywną. Jednak w końcu po kolejnych 10 minutach z za zaplecza wyszła Pani, która siadła przy stoliku. Negatywnie więc oceniam czas obsługi klienta. Co do samego zgłoszenia reklamacji - przebiegła ona sprawnie, chociaż co z tego kiedy dałem telefon do reklamacji już po raz drugi z tym samym problemem po 2 miesiącach od naprawy. Myślę, że wkrótce zrezygnuje z usług świadczonych przed operatora, gdyż czas oczekiwania zarówno w salonach, jak i na każdą naprawdę, czy usługę jest zbyt długi, a sposób traktowania klienta lekceważący.