Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Będąc w Warszawie służbowo przyszło mi kupić bilety dla wszystkich pracowników firmy w PKP Intercity. Szczerze mówiąc, rzadko podróżuję pociągami i bywa, że nie pamiętam, co, gdzie i jak się załatwia. Za cel obrałam sobie punkt obsługi na dworcu Warszawa Centralna. Wchodzi się niczym do banku, kolejka jak na godzinę szczytową nawet nie za długa. Ustawiam się przy okienku. Pani z miła aparycją pyta, w czym może mi pomóc. Potrzebuje bilety dla 6 osób do Wrocławia Głównego, najlepiej w jednym przedziale. Pani pyta, czy w naszym składzie jest osoba poniżej 24. roku życia. Tak się składa, że jest. Otrzymuję zniżkę około 20. Biorę bilety dziękuje i wychodzę. Po wyjściu i sprawdzeniu jeszcze raz rozkładu okazuje się, że pociąg docelowy jedzie również godzinę wcześniej. wracam do punktu, pytam czy mogę zwrócić bilety, bo spostrzegłam, ze mogę wyjechać już, zamiast czekać na dworcu na ten o 16:30. nie ma żadnego problemu. Wszystko trwa dosłownie 10 minut. Zero jakichkolwiek niedogodności ze strony obsługi. Wszystko jasne i sprawne.