Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W ostatnim czasie zwróciłem się do Centrali sieci sklepów żabka z pytaniem o usługi tzw. Zielonego Okienka. Jestem bardzo zadowolony z otrzymanej odpowiedzi oraz terminu odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania - odpowiedz w ciągu dwóch dni (w tym jeden z tych dni to święto wolne od pracy. Moje pytanie: "witam serdecznie chciałbym się dowiedzieć czy we wszystkich Panstwa sklepach można skorzystać z usługi Cash back - pytam ponieważ ostatnio w jednej z Żabek kasjer stwierdził ze w żabkach nie ma takiej możliwości. Przy okazji proszę o informacje w temacie płatności karta. Czy określacie Państwo minimalna kwotę zakupów od jakiej można płacić za zakupy karta płatnicza. Jeśli tak to jaka to jest kwota? pozdrawiam i czekam na odpowiedz" Odpowiedz otrzymana z Centrali (pisownia odpowiedzi oryginalna): "W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję ,że w sklepach sieci Zabka realizoawna jest usługa Cash back Transakcje typu Cashback realizowane są przy zachowaniu następujących zasad: -) realizowane są tylko w trakcie finalizowania przez Klienta transakcji zakupu towarów handlowychi przy pomocy karty płatniczej, - górny limit realizacji usługi Cashback wynosi 200,00 PLN Za zakupiony towar w sklepach Żabka mozna dokonac płatnosci karta .Minimalna kwota pojedynczej transakcji – 1,00 PLN Prosze o podanie adresu Żabki w której udzilono błednej odpowiedzi w celu iinterwencji . Serdecznie przepraszam za zaistniała sytuacje" Ocena 4 - ogólnie jestem zadowolony z samej sieci i reakcji Centrali Firmy na moje pytania. Minus za fakt iż taka sytuacja miała miejsce.