Opinia użytkownika: Bartosz_158
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Sieć Plus Gsm ostatnim razem bardzo mnie rozczarowała. Rachunki są źle wysyłane, bądź jakaś inna przyczyna i nie dochodzą do mnie. Postanowiłem wyjaśnić to w najbliższym firmowym salonie. Niestety także ten punkt mnie niestety rozczarował. Personel nie potrafił wyjaśnić przyczyny tego zajścia. Miła Pani skierowała mnie na stanowisko obok i poleciła, abym przez telefon porozmawiał sobie z centralą. Przy słuchawce spędziłem ponad 40 minut słuchając „głupiej” pioseneczki, gdyż wszyscy konsultanci w obecnej chwili byli zajęci. Gdy już doczekałem się rozmowy z konsultantem to szanowna Pani z centrali powiedziała, że nie potrafi mi pomóc w tym zakresie. Zwaliła winę na pocztę polską. Reasumując całą wizytę w salonie Plusa muszę stwierdzić , że oprócz braku kompetencji salon prezentował się nieźle. Witryny były czyste, personel schludnie ubrany. Ceny usług w porównaniu z innymi sieciami stoi na podobnym poziomie.