Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Obserwacja odnośnie strony internetowej : od dnia 12.10.2009 próbowałem zarezerwować bilet przez strone www, strona niestety nie działała, obecnie (13.102009 godz 18:00) strona już działa. Telefon umozliwiający rezerwację był cały dzień głuchy, próbowałem dodzwonić sie już od godziny 10:00, nie udało mi się. W drodze powrotnejj z pracy udałem się więc do Multikina Arkady, okazało się, co mnie z resztą niezdziwiło że miejsca które mnie intereowały na dany seans (godz: 21:30 dnia 13.10.2009) zostały już dawno zajęte. Szkoda bo być może sprawny system informatyczno telefoniczny umożliwiłby mi zarezerwowanie miejsc wcześniej, tak będe musiał odłożyć seans do poniedziałku (w weekend nie odpowiada mi zbyt wysoka cena biletów). Obsługa na miejscu była miła i chętnie udzielono mi informacji na temat poszczególnych seansów i możliwości rezerwacji na dane dni. Nie mam nic do zażucenia obsłudze, czas pobytu wraz z oczekiwaniem w kolejce był mniejszy niż 10 minut. Nie miałem problemów z zaopatrzeniem się w ulotki reklamujące poszczególne filmy. Moja ocena jest wypadkową miłej obsługi na miejscu i "żadnej" obsługi zdalnej.