Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosław_163

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sklep Biedronka jest sklepem, który oferuje tanie produkty. Jednakże rozmieszczenie produktów w owym sklepie pozostawia dużo do życzenia - wiele z nich jest stłoczone w jednym z miejsc oraz nie posiada dostatecznej informacji o tym, gdzie dany produkt występuje. Ciekawym wydaje się fakt, że w każdym ze sklepów towar znajduje się w tym samym miejscu, jednakże przygodni klient spiesząc się ma problem ze znalezieniem odpowiedniego produktu. W ten sposób Biedronka traci wielu" przypadkowych" klientów, którzy wolą kupić jedną rzecz w sklepach osiedlowych. Co bardzo ciekawe obsługa nie za bardzo interesuje się pomocą zainteresowanych. Niepokojący wydaje się fakt częstych pomyłek, jeżeli chodzi o daty ważności. Przeprowadziłem eksperyment dla własnej ciekawości i okazało się że wiele produktów posiada daty ważności 1 czy 2 dniowe, a znajdują się one z tyłu, natomiast z datą ważności dłuższą znajdują się z przodu - jest to niedopatrzenie personelu.Wiele do życzenia pozostawia ubiór osób pracujących w Biedronce- czystość strojów również. Niestety od pracowników niekiedy po prostu śmierdzi- najbardziej rażące wydaje się to, gdy stoi się przy kasie i osoba, która nieładnie pachnie przeciąga produkty przeznaczone do spożycia. Bardzo mocno zaniedbane jest stanowisko z warzywami i owocami. Potrzebna by była osoba, która dba systematycznie i segreguje towar. Wiele może się zmarnować produktów spożywczych poprzez obcowanie z fermentującymi już warzywami, czy owocami. systematyczne szafowanie ceną też byłoby dobrym rozwiązaniem, jeżeli pozostają tzw. "ostatki". Obsługa powinna zostać przeszkolona w dziedzinie kontaktu z klientem - sklep jest bardzo tani, jednakże wiele osób o wyższym statusie społecznym mogłoby robić w tam zakupy, jeżeli kasjerki nie obsługiwałyby mechanicznie. Opieszałość w podchodzeniu do kasy kadry pracującej jest bardzo mocno widoczna. Kiedy osoba rozmieszcza dany towar nie interesuje ją już kasa, co powinno się zmienić. Każda kasjerka widząc, że stacjonuje jeszcze odpowiednia partia towaru powinna pozostawić jego dokładanie i ocenić, ze bardziej przydatne na dany moment jest otworzenie drugiej kasy. Systematycznie powtarzające się kolejki świadczą o nie pilnowaniu kwestii elastyczności decyzji. Sprawa z brakiem koszyków jest bardzo uciążliwa i powoduje zdenerwowanie wśród klientów - niestety wielu z nich decyduje nie wejść do sklepu jak nie ma koszyka, a inni wchodzą bez niego, co zwiększa ryzyko kradzieży. Koszyki najczęściej lądują koło kasy i nikt ich potem nie przenosi - kiedyś robił to ochroniarz - teraz nie wiadomo, co się z tym dzieje. Kasjerki bardzo często okazują swoje zdenerwowanie i zdegustowanie - stają się często opryskliwe. Z zalet należy wymienić dostępność wielkiej ilości towaru w bardzo niskiej cenie oraz szeroką gamę produktów innych niż spożywcze. "Okazyjna" sprzedaż nie funkcjonuje poprawnie, ponieważ brakuje o niej informacji. zastanawiać może również wychodzenie personelu na papierosy oraz nie umycie po tym rąk. Przecież dotykają oni produktów spożywczych później, a nie każdy jest palaczem. Kłopotliwe wydaje się również kaszlenie bez zasłaniania ust- niestety powszechne. Kadra powinna z większym szacunkiem odnosić się do żywności - wprawnie, aczkolwiek nie rzucając towarem powinna rozmieszczać -jego -niestety to tak się nie dzieje. Podsumowując brakuje szkoleń z dobrych zachowań sprzedawcy, asertywności, elastyczności oraz decyzyjności i zaangażowania. Prawdopodobnie niskie płace odbijają się negatywne na zachowaniach pracowników i na braku szacunku do pracy. Ogromna zaleta i największa to dostępność oraz taniość. Ostatni minus to niestety schludność - na bieżąco mało kto sprząta. Końcowa ocena to plus 2 , bo sklep przynosi dochody ze względu na asortyment i cenę