Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Neo komputer
Treść opinii: odwiedziłem jeden z największych sklepów komputerowych w Ostródzie. PO wejściu ogromne pozytywne zaskoczenie powierzchnią - sklep jest bardzo duży i co ważne duża powierzchnia została wykorzystana na ekspozycję towaru. Duża ilość przeszklonych gablot i regałów gdzie klient może zobaczyć towar. Poszedłem zakupić dysk zewnętrzny do laptopa. Sprzedawca który był "wolny" od razu zainteresował się moją osobą i zaprosił do swojego stanowiska. Stanowisko czyste - żadnych walających się kartek czy innych przedmiotów.Sprzedawca krótkimi pytaniami zdiagnozował cel mojej wizyty i potrzeby. Po krótkiej rozmowie poszedł po 3 egzemplarze który mi pokazał. Omówił każdy z produktów i jego mocne strony. O słabych powiedział dopiero po tym jak ja się zapytałem.Pomimo tego byłem zadowolony z obsługi i w efekcie z zakupionego towaru. Jednak wizeunek sklepu zburzyła rozmowa obok nas. Tam sprzedawca oferował laptopa ok 60 letniej kobiecie. chciała zrobić prezent dla wnuczka. Dlaczego rozmowa mi się nie spodobała? Ponieważ sprzedawca nie dostosował języka do klienta. W rozmowie z tą Panią operował bardzo technicznym i branżowym językiem. Wg mnie Pani nie rozumie różnicy pomiędzy amd a pentium....Klientka nie zdecydowała się w końcu na zakup i nie dziwi mnie to. wg mnie wystarczyło zapytać się ile lat ma wnuk powiedzieć że pewnie będzie grało i zaproponować np ten model bo stwarza duże możliwości dla gracza a jednocześnie pozwala na wykorzystanie laptopa do celów multimedialnych itp ogólnie oceniam sklep bardzo pozytywnie z tym minusem - sprzedwca musi się dostosować do klienta bo każdy jest inny