Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy uzyskania odszkodowania za zalanie mieszkania od Państwowego Zakładu Ubezpieczeń. W dniu 30.09.2009 r. w mieszkaniu powyżej mojego pekła rura w łazience, co doprowadziło do zalania mojego mieszkania. W dniu 06.10.2009 r. skontaktowałam się z infolinią PZU, żeby zgłosić szkodę. Kontakt przebiegał bez zarzutów. Telefonistka w sposob szybki i sprawny zadała mi szereg pytań, dążąc do uszczegółowienia zakresu mojej szkody. Następnie odwiedził mnie agent PZU. Oszacował on na miejscu straty. Dokonał dokumentacji zdjęciowej, wymierzył pomieszczenia. Agent był człowiekiem bardzo uprzejmym i kompetentnym. Posługiwał się profesjonalnym sprzętem. Zapisał/ sfotografował wszystkie zgłaszane przeze mnie szkody. Wstępnie oszacowal ich koszt i podał orientacyjny termin otrzymania odszkodowania. Faktycznie, w podanym przez agenta terminie otrzymałam drogą pocztową pisemne oszacowanie strat i decyzję o odszkodowaniu, a pieniądze wpłynęły na moje konto. Kontakt z firmą PZU zaliczam do bezproblemowych. Wszystko załatwiłam bez wychodzenia z domu (za pomocą infolinii, wizyty agenta, przekazu bankowego). Kontaktujący się ze mną pracownicy firmy byli kompetentni i kulturalni.