Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Wybrałam się do Yves Rocher w celu zrealizowania kuponu, który otrzymałam pocztą. Miałam dostać darmowy tusz do rzęs, przy zakupie dowolnego produktu za minimalną kwotę 6,90zł. Weszłam do sklepu, przy kasie obsługiwana była właśnie jedna klientka. Po wyjściu tej klientki, pani sprzedawczyni z zainteresowaniem spojrzała w moją stronę więc podeszłam i powiedziałam o kuponie. Pani potwierdziła zasady otrzymania tuszu. Niestety nie mogłam liczyć na pomoc przy wyborze kosmetyku. Co utrudniło zakup. Pani sprzedawczyni bardzo młoda, być może zmęczona, z racji braku zainteresowania klientem. Brak kontaktu z doradcą, specjalistą sklepu spowodował niezdecydowanie jak i długie zastanawianie się nad zakupem. Po czasie jednak zdecydowałam się z przymusu na zakupu żelu pod prysznic. Podeszłam do kasy. Pani zapytała o kolor tuszu, jaki sobie życzę. Sklepik czyściutki, asortyment równiutko wyłożony, ale obsługa nie zainteresowana obsługą i radą, jaka jest potrzebna klientom.