Opinia użytkownika: Magdalena_1095
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Po wejściu do sklepu ( a była tak jeszcze jedna klientka) zauważyłam dwie pracownice.Jedna z pań obslugiwała klienta na sklepie a druga stała przy ladzie (nie robiąc nic i nie zauważając chyba nawet mojego wejścia!). A więc sama udałam się do półek poszukując interesujących mnie butów.Niestety takich nie znalazłam,nie rozgladając sie dalej opuściłam sklep.Być może gdybym została zauważona przez panią sprzedawczynię to możliwe ,że jakiś inny model(polecany przez nią) zwrócił by moją uwagę.Niestety tak sie nie stało.Cenię buty tej marki i sądziłam,że obsługa bedzię potrafiła zająć się klientem (ponieważ buty tam nie są tanie). Z checią powrócę do tej marki ponieważ ją cenię ale napewno nie w tym konkretym sklepie...