Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Cel wizyty: zakup karty do telefony dla 5-letniego dziecka Salon świecił pustkami. Z ladą stały 2 ekspedientki. Podeszłam do nich, aby uzyskać informację na temat zakupu karty TAK TAK do telefonu. Poprosiłam o udzielenie informacji o rodzajach kart. Jedna z pań wymieniła jednym tchem kwoty za ile mogę kupić karty. Mnie bardziej interesowało jak długo każda z kart jest ważna. Uzyskałam ogólną informację, która mnie nie satysfakcjonowała. Zapytałam się o tę najtańszą za 5 zł. Jedna z ekspedientek się zirytowała, robiąc dziwną znudzoną minę. Ponownie otrzymałam odpowiedź, z której nie byłam zadowolona. Zaczęłam więc wypytywać o każdą kartą po kolei, zadając bardzo sczegółowe pytania. W/w ekspedientka nie potrafiła konkretnie udzielić informacji i wyraźnie była zdenerwowana. Poprosiła więc o pomoc koleżankę, która obsłużyła mnie do końca. Po wybraniu dwóch kart poprosiłam o fakturę Vat. Otrzymałam kartkę białego papieru, aby napisać dane. Dokument uzyskałam bardzo sprawnie i bez problemu. Panie nie były otwarte na klienta i wyglądały (szczególnie jedna z nich) jakby pracowały tam za karę.