Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Cel wizyty: zgłoszenie Nieszczęśliwego Wypadku Dziecka Po wejściu głównymi drzwiami do budynku trudno zdecydować, w którym udać się kierunku, gdyż brak jest konkretnej informacji. Skierowałam się do sali obsługi po lewej stronie. Stanęłam do pierwszego okienka. Pani obsługująca wytłumaczyła mi, iż powinnam skierować się do sali na przeciw, czyli tej po prawej stronie, wchodząc do budynku. Po wejściu do odpowiedniej sali obsługi zauważyłam, iż kilka pań zawzięcie pracuje na swoich komputerach unikając kontaktu wzrokowego. Podeszłam do pierwszej z nich. Zostałam poinformowana, iż powinnam udać się do stanowiska obok, gdzie też nie było żadnego petenta. Dokumety zostały przyjęte bez problemu. Otrzymałam kopię potwierdzoną pieczątką z datą wpływu. Udzielono mi również informacji, że w ciagu 2 tygodni otrzymam pismo z o decycji w sprawie postępowania. Zgodnie z obietnicą dotałam wezwanie na badanie lekarskie dziecka. Stawiliśmy się w wyznaczonym miejscu i terminie. Oględziny były krótkie i rzeczowe. Lekarz orzecznik powiedział, iż o jego i PZU decyzji dowiemy się pisemnie w ciągu 14 dni. W w/w terminie otrzymałam pismo o wysokości odszkodowania oraz pieniążki na koncie, które podawałam na formularzu zgłoszenia Nieszczęśliwego wypadku.