Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jestem szczęśliwym posiadaczem dekodera platformy cyfrowej Polsatu. Dotychczas nie miałem żadnych zastrzeżeń do tej firmy, ale niestety zmieniło się to. Pierwszego listopada przed południem, po włączeniu tv na kanał polsatu, na ekranie pojawił się komunikat że tego kanału nie ma w moim abonamencie. Ten sam komunikat pojawił się na kanałach tvp. Zdziwiony zadzwoniłem na numer infolinii, gdzie pani o miłym głosie powiadomiła mnie, według jej wiadomości wszystko powinno być w porządku i że nie wie z jakiej przyczyny sygnał został odcięty. Oczywiście przyjęła reklamację i zapewniła, iż w przeciągu dwóch godzin sygnał powróci. Czas mijał, a moje zdenerwowanie ciągle rosło. Po upływie wyznaczonego czasu zadzwoniłem ponownie na infolinię, gdzie dowiedziałem się że zgłoszenie nie zostało przekazane dalej. Dopiero po trzecim telefonie, (oczywiście za każdym razem kazano mi czekać ok. dwóch godzin)sygnał powrócił. Nadal jestem zadowolony z usług oferowanych przez Cyfrowy Polsat, z wyjątkiem obsługi infolinii.