Opinia użytkownika: aleksandra_375
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wracając do domu postanowiłam zrobić szybkie zakupy w tej biedronce. Na sklepie dużo klientów, widać 3 osoby krzątające się po sali sprzedaży, jeden pan robi zamówienia. Szybko odnalazłam potrzebne artykuły po czym skierowałam się do jednej z dwóch tylko czynnych kas jak na tą porę dnia. Na kasie nr 3 siedzi pani. I to co od razu zrwaca uwagę i niechęć obsłużenia przez tą osobę to żucie gumy. Nie usłyszałam ani "dzień dobry" , kwoty do zapłaty ani nic innego. Może powodem było to, że pani skleiły się usta od tego ciągłego żucia gumy?Rozumiem, że ktoś może bardzo chce dbac o świeży oddech, ale taki widok jest mało zachęcający do płacenia za zakupy. Sklep odwiedza naprawdę bardzo dużo klientów, ale chyba trzeba zrobić szkolenie jak tego klienta należałoby obsłużyć i okazać mu odrobinę szacunku. Bo to właśnie my klienci dajemy pracę takim osobom jak ta pani.