Opinia użytkownika: tomasho
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: W dniu 10.11.2009 podczas wymiany rynien okazało się, że brakuje mi kilku części. Wybrałem się do Castoramy do Głogowa. Parking pod sklepem o dużej powierzchni, miejsca dla niepełnosprawnych oznaczone poprawnie, blisko wejścia. Samo otoczenie sklepu czyste. W samym sklepie co chwilę widać jakiegoś doradcę, którego można poprosić o pomoc. Zapytałem pierwszego napotkanego pracownika, gdzie znajdują się rynny. Wskazał mi miejsce po czym zapytał czy zadzwonić po konsultanta z tego działu. Podziękowałem, gdyż chciałem sam znaleźć interesujący mnie towar. Gdy na półkach nie znalazłem złączek podszedłem do stanowiska konsultantów i poprosiłem o pomoc, pracownik bardzo chętnie (lecz niestety nieskutecznie) starał się pomóc. Troszkę zaskoczył mnie niewielki poziom wiedzy danego pracownika. Sądziłem, że ludzie są bardziej wyszkoleni w tym sklepie, szczególnie jeśli chodzi o specjalistyczne porady. Pozytywna była jedynie chęć do pomocy pracownika, praktycznie w biegu chciał sprawę załatwić. Przy kasie spora kolejka, jednak po chwili otwarto kolejną kasę co rozładowało bardzo szybko natężenie przy kasie. Ogólna ocena 2 - więcej można się spodziewać po tak dużej sieci jaką jest Castorama