Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Zatowarowanie sklepu trwa. Jutro planowane jest jego otwarcie(jak głosi informacja naklejona na szybie zewnętrznej i ulotki) ale już dziś możemy w nim dokonać zakupów. W alejkach stoją nie rozpakowane jeszcze towary, choć półki sprawiają wrażenie że produktów na nich jest już maksimum. Regały są nieco wyższe niż były przed zmianą aranżacji i szyldu. Nie ma też stoiska z ciastem, a sklep w nowym ustawieniu mebli jest znaczniej bardziej ciasny. Przy regale chłodniczym pracownik z zaangażowaniem rozpakowuje asortyment który ma być w nim umieszczony. Ponieważ nie mam jak przejść bo uniemożliwiają mi to kartony stojące na podłodze pani próbuje je nieco przesunąć, w efekcie taca z nieopakowanym ciastem wsunięta zostaje niemalże pod lodówkę. Jednocześnie sprzedawca pyta się mnie czy mi w czymś nie pomóc i przeprasza za niedogodności w zakupach. Do prasy również nie mogę się dostać ponieważ stoi przednią duża paleta z nierozdysponowanym towarem. Przy kasie która jest usytuowana prostopadle do wejścia i oddzielona jest od reszty sklepu dodatkowo dwoma regałami z m.in. gotowymi kanapkami w zaskakująco szerokim wyborze, stoi młody chłopak który ma na sobie zielony fartuch wiązany(zapinany?) na szyi. Uśmiechnięty, nie unikający kontaktu wzrokowego. Sprawnie sprawdza w komputerze cenę wybranej przeze mnie kanapki. Reguluję rachunek, nie dostaję paragonu.Za ladą zauważam również drugą pracownicę która jest ubrana w zieloną koszulkę polo z logo Fresh market’u W sumie asortyment ciekawy, ale panujący na sklepie chaos, i mnogość nie rozpakowanego towaru sprawiły że te zakupy w pełni komfortowe nie były. Plusem jest obsługa która jest miła i pozytywnie nastawiona do klientów. Czas na pewno zweryfikuje ocenę jakości obsługi w tym sklepie. Na dzień dzisiejszy trochę na wyrost i na zachętę, usprawiedliwiając faktem pierwszego dnia ,,przed premierowego,, otwarcia przyznaję ocenę dostateczną, choć uważam iż można by jeszcze jeden dzień wstrzymać się z udostępnieniem sklepu dla kupujących i tym samym zaoszczędzić im widoku sklepu który jest nie do końca gotowy na ich obsługę… P. s Niestety nie mogłam podjechać w sobotę do w/ w Fresh market’u. Na podstawie zaproszenia wiem że przewidziane były liczne atrakcje i niespodzianki dla dużych i małych. W nim również jest zawarty kupon, a dokładnie dwa premiujący jednorazowe zakupy na kwotę 15 zł wyciskarką do cytrusów, a za 30 zł torbą(oferta obejmuje zakupy dokonane w ciągu dwóch tygodni od otwarcia sklepu ) Na zakończenie warto dodać że sieć Fresh market wydaje miesięczną gazetkę Fresh info zawierającą ofertę handlową tych że sklepów.