Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Do sklepu wszedłem bez konkretnego celu . Jak zwykle przeglądanie ubrań . Zainteresowany jedną z bluz i poszukiwaniu potrzebnego rozmiaru chciałem znaleśc kogoś z obsługi. Niestety , mimo , wielu doradców był z tym problem , wnioskować można że ilość pracy w sklepie jest za duża do ilości pracowników. Zniechęcony poszukiwaniem obsługi , kiedy już dostrzegłem doradcę , który obłożony był stosem ubrań i wielkim zmęczeniem (zmęczona twarz , sylwetka) postanowiłem ,że jeszcze raz samodzielnie poszukam rozmiaru. Dostrzegłem moją upragnioną bluzę na wieszaku , bardzo wysoko umiejscowionym , próby podskakiwania i mówienia sobie "dosięgnę" , nic z tego -porażka okazała się wieksza , kiedy wokoł nie znalazałem tez zadnego urządzenia pomocnego mi w zdjęciu ubrania z wieszaka. Rozpoczalem dalsze "rzucania oczami" , znalazlem bardzo ładną koszule , udałem sie do przymierzalni. Wszystkie zajete . Kolejna Pani obładowana ciuchami , przed przymierzalnia zdawała sie nie zwracac zadnej uwagi na nikogo. Po przymierzeniu i zdecydowaniu sie , najgorsze. kolejka , długa kolejka , bardzo dluga kolejka . Mnostwo czekania . Kiedy przychodzi moja kolej , woła mnie pan z niemiła twarza , nie patrzac w oczy , nie witajac sie , kasuje . Ufff wyszedlem , ale koszula mega :)