Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Niedawno rozpoczęłam swoją pierwszą pracę, więc pomyślałam, że przydałby mi się rachunek osobisty. Jakiś czas temu miałam konto w jednym z banków, ale zrezygnowałam z niego, ponieważ nie byłam zadowolona ani z obsługi w tej instytucji ani z posiadanego konta. Ciężko było mi się teraz zdecydować, kiedy na każdym kroku tyle różnych banków, reklamujących się jako te "najlepsze". Zdałam się więc na radę kilku znajomych, którzy polecii mi Mutlibank. Wybrałam się więc do najbliższej placówki z trochę sceptycznym nastawieniem, bo już wyobrażałam sobie jak czekam godzinę w kolejce.. Miło się rozczarowałam, bo po pierwsze okazało się, że przy placówce jest parking, więc bez problemu mogłam zaparkować auto (co często jest problem, bo większość placówek znajduje się w centrum miasta, a tam o miejscu parkingowym można tylko pomarzyć), a po drugie w żadnej kolejce nie musiałam stać:) Owszem, było kilku klientów, ale jak tylko weszłam do placówki, przywitała mnie miła pani, zapytała w czym może pomóc, zaproponowała mi kawę i od razu skierowała do odpowiedniego Doradcy. Tam została profesjonalnie obsłużona, dowiedziałam się wszystkiego, co mnie interesowało i po 20 minutach zadowolona opuściłam placówkę. Oczywiście założyłam tam konto:) Szczerze polecam ten bank, a szczególnie tę placówkę we Wrocławiu. Pracują tam nie sprzedawcy (którzy "wciskają" klientom swoje produkty) a prawdziwi doradcy.