Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Moja informacja dotyczy banku, w którym posiadam konto osobiste, wobec czego często korzystam z jego usług. Przy wyborze banku kierowałam się przede wszystkim gwarancjami Skarbu Państwa oraz jego dostępnością, tzn. szeroką siecią placówek w całym kraju i siecią bankomatów. Gdziekolwiek jestem wszędzie mam dostęp do swoich pieniędzy i wszystkie sprawy związane z ich obrotem mogę załatwić w każdej z placówek. Również mogę korzystać z usług bankowości elektronicznej za pomocą internetu. W ostatnim okresie znacznie wzrosła kultura obsługi i kompetencje pracowników banku. Pomimo powyższych zalet zastanawiam się nad zmianą banku, ponieważ inne banki oferują znacznie tańsze usługi np. brak opłat za wypłaty z innych bankomatów, brak opłat przy przelewach i zleceniach stałych w przypadku korzystania z konta internetowego. Uważam też, że wystrój niektórych oddziałów w marmury jest przesadny, a wiadomo, że pośrednio płaci za to klient m.in. w ww. opłatach.