Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aleksandra_461

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Pracownica Polbanku wykazała się ogromnym taktem oraz uprzejmością w kontakcie z wymagającym klientem, który zadawał dużo pytań, był bardzo spontaniczny i emocjonalny. Na każde pytanie odpowiadała z dużym spokojem, opanowaniem i uśmiechem. Jej wypowiedzi były kompetentne i wyczerpujące. Jej wysoka kultura osobista, przejawiająca się w stosownych zwrotach grzecznościowych oraz taktowych reakcjach, wyraźnie uspokoiła klienta i spowodowała, że wyjaśnione zostały wszelkie wątpliwości, jakie miał klient. Ponadto pracownica okazywała szacunek i zaangażowanie dla klienta, który przerywał jej pracę przy komputerze (wystawianie rachunku dla klienta) i zadawał wciąż nowe pytania, nie pozwalając jej dokończyć dyspozycji, którą sam zlecił. Za każdym razem pracownica, odrywała oczy od ekranu komputerowego, przerywała wykonywaną czynność i patrząc prosto w oczy, z uśmiechem odpowiadała życzliwie na kolejne pytania klienta, pomimo faktu, że oddział zamykany jest o godzinie 17:00, a klient przyszedł do placówki banku o 16:45 i dokonywał wpłaty oraz zakładał dwa konta. Klient sprawiał wrażenie usatysfakcjonowanego z obsługi.