Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aleksandra_461

Dotycząca firmy: Amic Energy

Treść opinii: Sprzedawca stacji benzynowej został zapytany przez pewnego klienta o żarówki podświetlające tablicę rozdzielczą w samochodzie. Po pierwszym zapytaniu, odpowiedział, że nie ma w sklepie żarówek podświetlających tablice rejestracyjne, po ponowieniu pytania o żarówki do tablic rozdzielczych, znów wspomniał o żarówkach innego przeznaczenia, po trzeciej próbie odpowiedział: "ale Pani sobie ich sama nie wymieni". Kolejna próba uzyskania informacji o tym, czy w sklepie znajdują się żarówki podświetlające prędkościomierz, zakończyła się odpowiedzią, że nie ma ich w magazynie sklepu. Sprzedawca wyraźnie nie był zainteresowany udzieleniem rzetelnej odpowiedzi i nie koncentrował się na pytaniach zadawanych przez klienta, ponieważ dwukrotnie nie zrozumiał treści pytania. Ponadto jego stosunek był nieco lekceważący i protekcjonalny, ponieważ klientem była kobieta i wyszedł z założenia, że nie orientuje się w mechanice samochodowej i przypuszczalnie pyta o coś innego, niż wynika z jej wypowiedzi. Jego postawa również wykazywała lekceważenie, ponieważ stał w odległości kilku metrów od kasy, bokiem do klienta, układając jakieś dokumenty w segregatorze. Ton jego głosu sprawiał, że kobieta ponawiając pytanie po raz trzeci, była już zirytowana.