Opinia użytkownika: marciav
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Do sklepu udałam się wraz z koleżanką aby doradzić jej, który komputer ma kupić. Zastanawiała się nad dwoma opcjami. Po wejściu do sklepu ekspedientki przywitały się z nami. Ponieważ jednego modelu nie było na wystawie zapytałyśmy czy w ogóle model ten znajduje się w sklepie. Ekspedientka potwierdziła i na nasze życzenie przyniosła nam nowy komputer z magazynu, rozpakowała go i pokazała nam z bliska, jednocześnie prosząc abyśmy go nie dotykały. Gdy zapytałam o parametry tego komputera Pani wydrukowała mi dane z ich strony internetowej. Wydrukowała również dane drugiego z komputerów. Niestety nie potrafiła odpowiedzieć na kilka moich pytań. Zaproponowała nam również dodatkowe rozwiązanie. W momencie zakupy tańszego komputera przy dodatkowej opłacie 100 zł istniała możliwość zwiększenia pamięci RAM dzięki czemu komputer ten stawał się atrakcyjniejszy od modelu droższego. Dodatkowo Pani poinformowała nas o możliwości bezpłatnego zaktualizowania systemu zainstalowanego na komputerze z Visty na 7. Ponieważ koleżanka zdecydowała się na ten model a miała w planach zakupić go następnego dnia zarezerwowała ten komputer. Gdy zapytałam o możliwość przedłużenia gwarancji, ekspedientka nie potrafiła mi udzielić odpowiedzi na pytanie o koszt takiej usługi. Po konsultacji z koleżanką i zaglądaniu do różnych komputerów powiedziała mi, że koszt przedłużenia gwarancji na rok czasu + ubezpieczenie komputera wynosi ok. 300 zł. W sklepie nie było nikogo poza nami. Więc nie było żadnego tłoku, ani kolejek. Ceny również były w porządku, dodatkowy plus za możliwość zwiększenia pamięci w tak niskiej cenie. Ogólnie oceniam wizytę w tym sklepie dobrze, jednak uważam, że personel powinien mieć większą wiedzę na temat sprzedawanych produktów i usług.