Opinia użytkownika: ViolkA
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Placówka położona na uboczu Kina, bardzo niewidoczna. Po wejściu poraziły mnie żółte kolory ścian i zimne stanowiska. Wnętrze było czyste, nie zauważyłam żadnych niedociągnięć. Kolejka była bardzo długa, a praca Bankierów była bardzo mozolna. Kiedy już udało mi się usiąść do stanowiska zostałam dość miło przywitana. Natomiast kiedy odpowiedziałam, że jestem tu by zamknąć konto osobiste Pani nerwowo na mnie krzyknęła „Dlaczego?”. I od razu zaczęła mi pokazywać inną ofertę dotyczącą prowadzenia Konta w ich Banku, nie dając mi dojść do słowa. Było to z jej strony bardzo niegrzeczne. Kiedy już w końcu skończyła opisywać inne oferty zapytałam jaka jest opłata za wypłatę z innego bankomatu niż ich. Na to Pani odpowiedziała że 3 % wiec spokojnie odpowiedziałam, ze jest to dla mnie za drogo ponieważ w miejscowości jakiej mieszkam nie ma ich bankomatu i mi się to całkowicie nie opłaca. Na to Pani znów się zdenerwowała i krzyknęła „Nigdzie nie ma nic za darmo!” Co całkowicie mnie zraziło i już tylko myślałam o tym by wypełnić potrzebne dokumenty i wyjść. Jestem całkowicie niezadowolona z obsługi w tym Banku.