Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TNT Express Poland
Treść opinii: Oczekiwałem na przesyłkę, która miała dojść do mnie do godziny 9 (taki express). O Godzinie 9:20 zacząłem dzwonić na call center, lecz zauważyłem jadącego kuriera więc się rozłączyłem. Pytając dlaczego to opóźnienie wytłumaczył i oczywiście przeprosił. Zadałem mu pytanie, czy może od razu ode mnie zabrać inne paczki, powiedział, że najpierw powinno pójść zgłoszenie, a później przyjeżdża kurier. Ale po chwili zastanowienia zgodził się (nie musiał) i dla mojej wygody wziął paczki od razu, a powiedział, że zgłoszenie nadam zaraz po jego odjeździe. Tak się złożyło, że dostał właśnie telefon z centrali i był tak miły, żeby mi go przekazać i dał mi czas na złożenie zamówienia przez jego telefon.