Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Udałam się na przedświąteczne niewielkie zakupy do owo otwartego marketu już nie pierwszy raz. Potrzebowałam zakupić chleb, obawiałam się, że już go nie otrzymam, na szczęście w sklepie nie brakowało pieczywa. Mm jednak kilka uwag do tego sklepu, które znacznie ułatwiłyby obsługę klienta i zwiększyły obrót firmy. 1) zauważyłam znaczne "przestoje" i kolejki szczególnie po godzinie 16, są 3 stanowiska kasy, ale aktywne są zawsze tylko 2, przy trzecim (tam gdzie podaje się kawę i ciasta) zwykle nikogo nie ma, widać zdenerwowanie klientów tym faktem, obsługa byłaby znacznie sprawniejsza gdyby zatrudnić więcej osób do obsługi przy wykładaniu towaru 2) Kasy są dość niefortunnie skonstruowane, to znaczy jest lada, na którą trzeba położyć koszyk z zakupami, co dość utrudnia liczenie produktów i jak dla mnie jest to niewygodne 3) Przy ladzie z kawą i ciastkami nie ma żadnego fajnego miejsca na spokojne jej wypicie, firma powinna zadbać o to (tym bardziej, że jest dość duża powierzchnia sklepu) o kilka stoliczków i krzesełka z oparciami 4)Mały wybór ciast i wędliny wyglądające nieświeżo to kolejna moja uwaga, na ladzie zauważyłam również około 20 sztuk przecenionych serków twarożkowych..chyba ich miejsce powinno być w lodówce. Ogólnie sklep jest czysty, towaru jest dużo i gdyby nie powyższe uwagi, zakupy w tym markecie byłyby na medal.