Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Przebywając w urzędzie pocztowym, w celu odbioru przesyłki poleconej, byłam zaskoczona niskim poziomem obsługi pracowników poczty. Czas obsługi jednej osoby ( przede mną były w kolejce 3 osoby) trwał około 15 minut( uśredniając).Nie wynikało to jednak z dużej ilości spraw poszczególnych klientów lecz z opieszałości i nieumiejętności odnalezienia sie w sytuacji przez pracowników. Pracownicy przekrzykiwali się sie między sobą, nie zwracając uwagi na dyskomfort klientów. Strój służbowy nie był u żadnej osoby kompletny ani schludny. Na słowa komentarzy od zirytowanych długością oczekiwania klientów personel wchodził w dysputy i porównania do czasów PRL- co de facto jeszcze wydłużało czas oczekiwania kolejnych osób. Jedna z obsługujących pracowniczek bez żenady spożywała przy klientach kanapkę... Bardzo słabe wyposażenie samej placówki w sprzęt np. brak faxu. Estetyka samej placówki pozostawia wiele do życzenia(np. w przeszkolonej, nieużywanej dziś "centralce"międzymiastowej stoją stare choinki i wystrój z poprzednich świąt;-))- taki mały składzik. Ogólne wrażenie- słabe, standardy niedopuszczalne we współczesnych czasach.