Opinia użytkownika: Jakub_234
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wczoraj (08.11.09r.)w godzinach popołudniowych) miała miejsce następująca sytuacja:podjechałem pod dystrybutor gazu i zadzwoniłem po obsługę.Ilość klientów była niewielka(oprócz mnie, jeszcze jedna osoba w tym czasie dokonywała zakupów na stacji),tym bardziej zatem zaskoczył mnie długi czas oczekiwania na osobę z personelu. W międzyczasie z drugiej strony dystrybutora podjechał samochód, którego kierowca zaczął samodzielnie tankować gaz-stosowne ostrzeżenie/prośba by tego nie robić samodzielnie znajdowało się na stacji.Po ponownym wezwaniu(poprzez dzwonek) przyszła pani z obsługi, która nie udzieliła żadnego upomnienia/ostrzeżenia dla "samodzielnego"kierowcy a na moją uwagę, że nie jest to chyba normalna sytuacja, odpowiedziała: "no przecież siłą mu teraz nie wyrwę tego węża". Nieco zszokowany taką "bezpośredniością" poszedłem do budynku, w którym mieści się sklep i kasy. Sama stacja utrzymana czysto(na minus może jedynie brak czystej wody do umycia szyb), pani obsługująca kasę mile uśmiechnięta, sugerująca płyn do spryskiwaczy lub kawę. Nie była to nachalna, sugestwyna sprzedaż a raczej sympatyczne zapytanie,poinformowanie o promocji w sposób prosty i rzeczowy. Osoba naturalnie komunikatywna. Zostałem poinformowany o możliwości wystawienia faktury oraz o ilości moich punktów na karcie lojalnościowej. Pani obsługująca kasę była uroczym przeciwieństwem pani, która tankowała gaz. Obsługa przy kasie sympatyczna, rzeczowa, natomiast długi czas oczekiwania na osobę odpowiedzialną za dystrybutor,ignorancję tej osoby psuje niestety humor oraz zniechęca do odwiedzenia stacji.