Opinia użytkownika: Ewelina_346
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Zaraz przy wejściu do sklepu od strony parkingu wita nas Punkt Obsługi Klienta w zakątku, którego stoi kilka osób, trzymających pod ręką drobne sprzęty zakupione i przeznaczone do reklamacji. To nie robi dobrergo wrażenia. Kolejki do reklamacji zaraz przy wejściu. Wchodząc "na sklep" rozglądam się. Dzisiaj szukam monitora do komputera. Dochodzę do stanowiska gdzie stoją monitory. Chcę zapytać pracownika o opinie na temat wybranego. Niestety przy stanowisku obok monitorów nikogo nie ma. Podchodzę do następnego umiejscowionego kila metrów dalej. Pracownik odpowiada, że musze pytać na stanowisku rtv. Przy pustym wcześniej stanowisku przy monitorach spostrzegam pracownika, rozmawia z jakimś klientem. Czekam. Pracownik odpowiada na moje pytania. Widac, że zna się na rzeczy ale nie jest to obiektywna rada ale subiektywna. Ja cenie obiektywizm. Przy kasie jest kilka osob w kolejce ale ogolnie nie jest to dlugi czas, ponad norme, oczekiwania.