Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Udałam się do tego sklepu w celu kupna laptopa.Wejscie do sklepu jest słabo oznaczone od strony głównego pasażu.Przy wejsciu przywitał mnie pracownik, który akurat oznaczał kilka produktów karteczką "promocja".Zapytał czy może w czymś pomóc.Podziękowałam i powiedziałam, że w razie wątpliwości poproszę o nią. Oglądając produkty, które mnie interesowały zauważyłam, że nie wszystkie maja opis z krótką charakterystyką.Obecna natomiast była tylko cena.Po kilku minutach poprosiłam juz innego pracownika sklepu o pomoc(pierwszy pan był zajęty klientem).Poprosiłam o porównanie dwóch laptopow..(parametrów,zalet i wad, możliwośći dysku itp).Niestety sprzedawca posiadał mniejsza wiedzę o tym prokucie ode mnie i nie umiał mi na te podstawowe pytania odpowiedzieć.Ratował się czytając ulotkę i z niej czerpiąc wiadomości o które prosiłam...Podziękowałam za tą pomoc i spytałam czy może mi sprawdzić czy w innym sklepie tej firmy(w Lublinie) może sprawdzić mi czy jest dostępny inny model którym się interesowałam..Tu także sprzedawca miał problem z zalogowaniem sie do systemu(nie znał hasła).Po zalogowaniu z pomocą kolegi udzielił mi odpowiedzi... Podziękowałam za pomoc. Sprzedawca poinformował mnie, że w krótkim okresie czasu powinna mieć miejsce promocja laptopów i zaprosił mnie do skorzystania z niej.