Opinia użytkownika: Honorata
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Jutro wolny dzień, dziś musiałam zostać dłużej w pracy i najbliżej miałam do REALa aby kupić chleb i śmietanę. Inne zakupy zrobiłam w poniedziałek. W zakupach towarzyszyła mi koleżanka, która kupiła tylko kakao. Obie spieszyłyśmy a do kas były długie kolejki. Postanowiłyśmy iść do kasy tzw "do 10 artykułów". Jednak okazało się, że od chwili gdy stanęłyśmy minęło sporo czasu a my wcale się nie przesunęłyśmy, co zauważyła też pani która stała przede mną. Podeszłam więc bliżej kasy i zobaczyłam powód. Kasjerka lekceważyła przeznaczenie swojej kasy i obsługiwała osobę która zawaliła towarem pas transmisyjny. Kiedy zwróciłam uwagę czy nie zauważyła jaką kasę ona obsługuje, ironicznie powiedziała że "przecież jest 10". Spieszyło nam się bardzo, jednak pani Bogusława (tak miała kasjerka na imię) zignorowała nas obsługując kolejną osobę z wypełnionym wieloma produktami wielkim koszem. Jestem przekonana, że takie kasy są dla takich klientów którzy kupują mało. Ma to na celu usprawnienie obsługi. Jednocześnie nie sądzę by kasjerka miała prawo do zmiany zasad, tak jak to uczyniła Pani Bogusława. Nie wiem co jest numerem kasy a co kasjera, ale na paragonie mam kolejno podane 000442, #9, 329.