Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Swoją obserwację rozpoczęłam w dniu 9-11-2009 r. o godzinie 15:40. W salonie była włączona muzyka, zachęcająca do pozostania w sklepie. Towar był starannie ułożony na półkach. W salonie zostałam zaczepiona przez pracownika i zapytana: Czy mogę w czymś Pani pomóc. Pracownik o imieniu Piotr miał indentyfikator firmowy z napisem "Dyrygent". Odpowiedziałam, że szukam przewodnika po Barcelonie. Pracownik podszedł ze mną do półek z przewodnikami i wskazał dwa wydania, opisując zawartość merytoryczną każdego z nich. Po wysłuchaniu porad, zdecydowałam się na zakup droższego, kierując się opinią pracownika. Następnie udałam się do kasy. W kolejce czekało przede mną kilka osób. Zostałam przywitana przez Justynę. Pani Justyna była bardzo miła i utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy. Poleciła mi dodatkowo w niższej cenie zakup notatnika, ale odmówiłam. Zapytała, czy ma zapakować moje zakupy do torby reklamowej. Podziękowała mi za zakup i zaprosiła ponownie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego salonu. Jedynym minusem był czas oczekiwania w kolejce.