Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Infolinia Banku Pekao SA w ramach usługi Pekao 24 Duża część pracowników to osoby niekompetentne i niekulturalne. Brak jakiegokolwiek zorientowania na potrzeby klienta, pomocy itp. Konsultanci bez uzasadnienia podnosza głos, sa chamscy albo niesamowicie znudzeni praca, co słychac po głosie. Infolinię w dużej mierze obsługują osoby niekompetentne, niedoucznoe, niedoszkolone, które poszukują pomocy u innych konsultantów, co trwa nieraz nieskończenie długo. Czasami taka rozmowa kończy sie po prostu... rozłączeniem. Bardzo często ma miejsce wprowadzanie klientów w błąd, konsultant odpowiada twierdząco na pytanie klienta, w ogóle nie mając wiedzy na temat zadanego pytania i nie racząc się upewnić. Procedury bezpieczeństwa Peako 24 to pozbierane bez ładu i składu zabezpieczenia innych banków. uniemożliwiające klientom swobodne korzystanie z usługi. Mam niemiłe wrazenie iz usługa Peako 24 i infolinia banku powstały tylko dlatego, iż takie usługi mają inne banki, natomiast bank Pekao sa pozostał jeszcze w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pod względem kultury obsług, jakości obsługi i produktów bankowych.