Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Wygląd sklepu nie budzi moich najmniejszych zastrzeżeń- jest nowoczesny i spełnia najwyższe europejskie standardy, jednak mam kilka uwag co do personelu. Szukałem książki w dziale literatury obcojęzycznej i wokół mnie nie było żadnej osoby z obsługi sklepu więc poszedłem poszukać kogoś, kto mógłby mi pomóc. W sąsiednim dziale stała grupka 3 dziewcząt które obgadywały któregoś swojego kolegę z pracy (jak stwierdziłem po chwilowym przysłuchiwaniu się rozmowie). Przerwałem im rozmowę, popatrzyły na mnie jak na wroga i z łaską powiedziały że nie wiedzą i odesłały mnie do koleżanki która pracowała niżej. Tam dowiedziałem się, że książki nie ma na składzie. Zauważyłem, że nie jestem jedynym klientem, który jest odsyłany do innego członka personelu- jedna starsza pani zrobiła awanturę, że jest "ścigana po piętrach" i zaczęła krzyczeć na dziewczynę z obsługi klienta, która to w końcu przyniosła pani żądaną książkę. Ogólnie problem z personelem jest taki, że albo biegają z jednego końca sklepu na drugi nie dając się zaczepić, lub odsyłają do swoich kolegów. Przy płaceniu sprawa ma się całkiem inaczej- kasjerzy witają klientów, wykazują się elokwencją i nie można im odmówić dobrych manier i profesjonalizmu. Jedynie ich koledzy pracujący między półkami nie trzymają tego poziomu.