Opinia użytkownika: Paulina_332
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Kilka dni wcześniej bank PKO SA wysłał mi informację, że moje konto z akademickiego przekształci się na inne. Gdy przybyłam na miejsce pracownicy placówki nie wiedzieli, o co chodzi. Musiałam dokładnie wytłumaczyć całą sprawę dwa razy, co sugerowało brak komunikacji wewnętrznej w banku lub też brak wiedzy osób w nim zatrudnionych o tym, że gdy ktoś przestaje być studentem, jego konto ulega zmianie automatycznie. Choć wiedza i kompetencje personelu pozostawiały wiele do życzenia, zachowanie pracowników banku było raczej sympatyczne. Z punktu widzenia marketingowego widać brak troski banku o klienta - gdy ktoś miał konto i kilka funduszy w banku przez siedem lat mógłby oczekiwać ulg w opłacie za konto lub choćby przedstawienie mu korzystnej oferty, a nie tylko przekazania informacji o zmianie warunków. Zwłaszcza w okresie kryzysu bank powinien wykazywać większą dbałość o obsługę klienta.