Opinia użytkownika: Ewa_460
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Podczas obserwacji klientów obsługiwał jeden sprzedawca. Przede mną było dwóch klientów. Ojciec z synem, któremu kupował komórkę. Sprzedawca przyniósł z zaplecza komórkę żeby pokazać jak wygląda. Nie był bardzo rozmowny ale rzeczowo odpowiadał na każde zadane pytanie. Po uzupełnieniu danych, wydrukował umowę i zawarł ja z klientem. Następnym klientem był nastolatek, który chciał odzyskać kod PIN. Sprzedawca poinformował go o konieczności zarejestrowania karty (klient korzystał z oferty prepaid) by mógł udzielić mu takich informacji. Mimo, że klientem był niepełnoletni został obsłużpny na równi z dorosłym, bez zbywania go. Celem mojej wizyty było uzyskanie informacji o nowej ofercie urodzinowej Plusa, o której dowiedziałam się z przysłanego mi od operatora smsa. Pracownik udzielił i informacji na czym polega konkretny pakiet o który zapytałam (dodatkowe 60 min) ale nie przedstawił oferty innych pakietów dostępnych w tej ofercie. W celu aktywacji minut zostałam poproszona o dowód osobisty. Po dokonaniu formalności, które trwały krótko sprzedawca podziękował. Podczas obserwacji pracownik był skupiony, nie wykonywał zbędnych czynności, sprawnie obsługiwał urządzenia, udzielał krótkich ale treściwych odpowiedzi. Podczas obsługi dwóch klientów przede mną był uprzejmy. Przy rozmowie ze mną kilka razy zerknął z uśmiechem. Sklep był czysy, ozdobiony promocyjnymi balonami, aczkolwiek moim zdaniem nieco za słabo oświetlony, co przy niepogodzie tworzyło troche przygnębiający nastrój.