Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Kiedy logowałam się ostatnio do mojego konta, pojawiła się na stronie informacja o nowym serwisie internetowym Banku, który ma zastąpić dotychczasowy. Jednocześnie był podany link do strony z Bankiem Pomysłów BZ WBK. Z zaciekawienia zajrzałam na tę stronę. Okazała się ona bardzo ciekawym pomysłem Banku na kontakt z klientami oraz na zgłaszanie własnych pomysłów dla większej wygody klientów. Znalazłam tam również wiele ciekawych i pożytecznych informacji na temat działania nowego serwisu. Jest to dobry pomysł współpracy Banku z klientami, poprawia też znacznie poziom oferowanych usług. Wiele ze zgłoszonych przez użytkowników pomysłów znalazło zastosowanie w najnowszym serwisie Banku. Ciekawe rozwiązanie, przynoszące wiele korzyści zarówno klientom jak i Bankowi.